Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2011

ΤΟ ΠΡΩΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ, ΤΟ ΒΡΑΔΥ ?

"να μαγειρέψω ή θα πάμε έξω σήμερα..? "

     Απόγευμα Παρασκευής και βρίσκομαι στο γραφείο και ενώ σαν καλή και σωστή υπάλληλος θα επρεπε να δουλεύω, εγώ αποφάσισα  να  μοιραστώ μαζι σας τις σημερινές αθώες διαστροφικές μου σκέψεις ...!

    Σήμερα το πρωί ξύπνησα λίγο νωρίτερα απ' ότι συνήθως, έφαγα με ηρεμία το light πρωινό μου και έβαλα την σοβαρή μου αμφίεση πάνω απο τα "σοβαρά" μου εσώρουχα... και αφού μου περίσσευε αρκετός χρόνος αποφάσισα να χρησιμοποιήσω τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Κατέβηκα στην σταση, πήρα το λεωφορείο της γραμμης και σε δέκα μόλις λεπτά βρισκόμουν στο μετρό. Ήταν πολύ νωρίς ακόμα για να χτυπήσω κάρτα μιάς και δεν υπάρχει καμοία περίπτωση να πληρωθούν οι υπερωρίες, οπότε σκέφτηκα να παγώσω για λίγο τον χρόνο και να παρατηρήσω τα χιλιάδες είδη περαστικών να παρελαύνουν απο μπροστά μου... 

   Κάθησα λοιπόν σε ενα αμφιθεατρικό σκαλάκι αγκαλιά με το latte μου και άρχισα να παρατηρώ τα καλοσιδερωμένα πουκάμισα, τα παλιομοδίτικα παπούτσια, τα δέκα σεζόν πίσω κοστούμια, τις μίντι φούστες της γεροντοκόρης, ναι αυτές που συνοδεύονται με τον κότσο μπανάνα, να πηγαινοέρχονται στις δουλειές τους. Εντελώς ξαφνικά.. μια διαστροφή με κατέκλυσε... άρχισα τότε να κάνω τις δικές μου παραλλαγές με μια διαφορετική ματιά και μια μικρή πινελιά σεξουαλικότητας, κάπως έτσι άρχισα να φαντάζομαι πως αυτές οι κατά τα άλλα σοβαρές προσωπικότητες, τις νύχτες μεταμορφώνονται, βγάζουν το στημένο ψεύτικο προσωπείο και διδάσκουν μαθήματα ευφάνταστου σεξ... Παρατήρησα έναν προς έναν όποιον πέρναγε απο μπροστά μου και απο τις μικρές λεπτομέριες που ένα αθώο μάτι δεν τις βλέπει, ξεκίνησα να αποκρυπτογραφώ τα καλά κρυμένα βίτσια του καθενός. Τους μεταμόρφωσα σε σκλάβους, αφέντες, φετιχιστές, drama queens... έντυσα την καθαρίστρια κουνελάκι και την έβαλα να πετιέται μέσα απο τούρτες την ώρα που ο ελενκτής την περίμενε ντυμένος αστυνομικός έτοιμος να της κάνει σωματικό έλεγχο... στον κύριο που έτρεχε με το παπιγιόν και το χαρτοφύλακα φόρεσα δερμάτινα και τον έστειλα να κάνει strip show σε γνωστό βιτσιόζικο club...  Σας πληροφορώ το θέαμα ήταν εξαίσιο, είχα μετατρέψει την πλατεία σε μια διαφορετική πιο σεξουαλική version της αλίκης στη χώρα των θαυμάτων, ήμουν η LouLou στη χώρα των Χουφτωμάτων... ήθελα να τους μεταμορφώσω όλους σαν να έπεσε ιός στο μετρό και ολοι οι σεξοφοβικοί να απελευθέρωναν τον πραγματικό τους εαυτό. Η μήπως δεν είναι αυτός ο πραγματικός τους εαυτός..? Μήπως τελικά οτι σιχαινόμαστε στην ζωή.. το λατρεύουμε στο σεξ..?
   Πριν λίγες μέρες επισκέφθηκα εναν φίλο μου και πίνωντας καφέ συζητούσαμε περί σχέσεων, προτιμήσεων και θα σταθώ σε κάτι που είπε και μου έκανε μεγάλη εντύπωση... μου αποκάλυψε πως "πεθαίνει να κάνει σεξ με εύσωμες κοπέλες αλλά δεν θα μπορούσε ποτέ να έχει σχέση μαζί τους"...  Μήπως τελικά έτσι είναι ..? μήπως ντρεπόμαστε να εμφανίσουμε την ημέρα τις καυτές επιλογές της νύχτας ..? ή μήπως οι σεχουαλικές επιλογές και οι φαντασιώσεις μας ειναι αποτέλεσμα καταπίεσης διαφόρων παραγόντων ..? Πως θα ήταν η ζωή αν απροκάλυπτα φανερώναμε όλοι τις επιθιμίες μας ..? Θα χανόταν το ενδιαφέρον η απλά θα γινόμασταν μια live έκδοση του clip "all the lovers" της αγαπημένης Kylie Minogue στο κέντρο της Αθήνας?

     Περνώντας η ώρα αποφάσισα να πάρω το μετρό για το γραφείο συνεχίζοντας να παρατηρώ και να σκέφτομαι, μήπως τελικά θα ηταν καλύτερο αν το φετίχ δεν αποτελούσε ταμπού στην κοινωνία..? Λαμβάνοντας υπ' όψην μου οτι το μεγαλύτερο ποσοστό σε μια επιτυχημένη σχέση είναι το σεξ... μήπως τελικά θα έπρεπε να επιλέγουμε συντρόφους που θα ικανοποιούν την άρρωστη φαντασία μας και όχι αυτούς που ικανοποιούν μια εικόνα για τον κόσμο..? ίσως με αυτόν τον τρόπο επιλογής να εξαφανιζόταν το φαινόμενο του 3ου προσώπου και της καταπίεσης μέσα στην σχέση... 

   Το σώμα έχει τη δική του γλώσσα, μιλάει, επικοινωνεί και πρέπει να το ακούσουμε... Ας δοκιμάσουμε να δούμε με άλλο μάτι το delivery boy ή τον car washer, την περιπτερού ή την αποκλειστική του παππού δίπλα και να αφήσουμε απ' εξω για λίγο όλα αυτά τα "μοντέλα" που εχουν γεμίσει τον κόσμο με κοιλιακούς και τις σιλικόνες -και μεταξύ μας στερούνται σεξουαλικότητας και φαντασίας - και ας ανοίξουμε νέους ορίζοντες... Πόσοι απο εσάς δεν έχουν χρησιμοποιήσει sex toys ή δεν εχουν ανάψει στην ιδέα μιας στολής ...? πόσοι όμως το κάνετε συχνά πραγματικότητα ή το έχετε δοκιμάσει έστω μια φορά..?

    Ας αναλάβει ο καθένας μας τον εαυτό του,  την  ικανοποίηση και την πνευματική του εξέλιξη γιατί μην ξεχνάμε έρευνες έδειξαν οτι η άρτια σεξουαλική ζωή σε κάνει πιο έξυπνο. Ψάξτε βαθειά μέσα σας όλοι και βρείτε τι πραγματικά σας αέσει... Αποκαλύψτε στον σύντροφο της ζωής σας ποιος πραγματικά είστε σίγουρα θα ήταν καλύτερο να το συζητήσετε παρά ξαφνικά μια μέρα να του ζητήσετε να τον τυλίξετε με ζελατίνες και να τον πατήσετε με τις louboutin... και ποτέ δε ξέρετε εάν το δικό του βίτσιο, που σας έκρυβε, φέρει μια αναννέωση στη σχέση σας...  
Όλοι κρύβουμε έναν άλλο εαυτό, όλοι σκεφτόμαστε πρώτα το σεξ όταν μας αρέσει κάποιος στον δρόμο και όλοι ανεξαρτήτου ηλικίας, φύλλου, status έχουμε δικαίωμα στον έρωτα και στην πραγματοποίηση των φαντασιωσεών μας.. 

    Προς το παρόν όμως θα κλείσω για να δουλέψω λιγάκι γιατί ακόμα δεν γνωρίζω το φετίχ του αφεντικού μου και ποτέ δεν ξέρεις πως θα αντιδράσει.. καλά θα είναι να βγάλει κανένα μαστίγιο να γουστάρουμε...  αλλά άμα βγάλει καμία απόλυση...?

Υ.Γ.  Το βράδυ θα είμαι στο Κολωνάκι... αν με δείτε μόνη μου σε κάποιο παγκάκι, μη με διακόψετε.. θα σκέφτομαι ...!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου