Κυριακή 19 Φεβρουαρίου 2012

ΑΝΤΡΑΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΗΜΕΡΑ(?)








    Τί ? Δεν ευχήθηκες ποτε να ξυπνήσεις και να εισαι άντρας για μία ημέρα? ΨΕΜΑ..
 

   Ποσες φορές έχεις νιώσει καταπίεση μετα στο γυναικείο σου
σώμα έχεις βαρεθει τις σερβιέτες,το πιστολάκι τα φαγητά διαίτης και έχεις λαχταρίσει να φάς σαν βόθρος και να αυτοκαταστραφεί η ζυγαρια σου?άπειρες..αν οχι ΚΛΕΙΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ BLOG γιατι ακολουθούν ακατάλληλες σκηνές.

    Θυμήσου στο σχολείο που δεν σε άφηναν να παίξεις μπάσκετ που δεν έπρεπε να βρίζεις γιατι είσαι κορίτσι,που το τοστ επρεπε να το πιανεις με τις ακρες το δαχτύλων για να εισαι χαριτωμένη,που σου εκλεβε τον γκόμενο η Μαριαννα επειδη την αφηνε η μαμα της να βαφει τα νυχια της απο το Νηπειαγωγειο..(Μαριαννα οπου σε πετύχω-ξερεις-στο φυλαω.)

     Δεν ειναι τυχαίο που απεχθάνομαι να γενησω κοριτσάκι η εστω και να γίνει δεν προκειται ποτέ να παει μπαλέτο να φορεσει ροζ φρουφρου κορονες και μαλακιες.Και οταν τις διαβάσω παραμύθια θα τις λέω την πραγματικότητα οτι δηλαδη ο πριγκιπας της σταχτοπούτας ηταν ενας μουνόδουλος φετιχιστής ποδολαγνος και δεν την ερωτευτηκε επειδη πηγε στην χορο με μια κολοκύθα-ελεος(!),της Χιονάτης ήταν ανώμαλος νεκρόφιλος για να μην επεκταθω στο τι έκανε με τους 7 νανους και το τρομαξω το παιδι.Ασ μείνει απ έξω η Κοκινοσκουφίτσα που εχω βάσιμες υποψίες οτι ο κυνηγός εριχνε τον εκπαιδευμενο λύκο να τσιμπαει γκομενάκια και να του τα πηγαινει...Παλιοοοο το κολπο σου Κυνηγούλη.

    Εχετε παρατηρήσει τις γυναίκες οτι στις διακοπές με τν αγαπημένο τους ξαφνικά αποκτούν μοβ αποχρωση?Ξερετε γιατι ? γιατι οταν εισαι γυναικα απαγορευεται να χεσεις,τα κρατας μεχρι να ανατιναχθεις.(Μύθος)Δηλαδή γιατι ο αντρας πρέπει να κλάνει τον καναπέ μου την ώρα που βλέπω ταινια και εγώ δεν ειναι σωστό να παω τουαλετα?Εχουμε το ιδιο εντερο man.
 Μετα την σιχαμερη παραγραφο ας μιλήσουμε για κατι ποιο γνώριμο ΣΕΞ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ.Ποιος σκέφτηκε το ηλίθιο τεχνασμα εσυ να βλεπεις μπάλα και εγω να καθομαι να σε γλύφω η να μαγειρεύω πιτσες για τους φιλους σου -.-?ΝΑ ΠΑΣ ΣΤΗΝ ΜΑΝΑ ΣΟΥ- ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΝΑ ΔΩ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ δεν ξέρω αν στο ειπανε.

Γυναίκες δώστε προσοχη.Μην προσποιηθειτε ποτε ξανα οργασμο,δεν καταφέρνει να σας χαρίσει οργασμό?οκ..αυτος φταιει..η ριξε coins και ξαναπροσπαθησε ή παρέ αυτο το επιλειπτικό μακρυ ροζ δονουμενο πράγμα απο το συρταρι σου και πηγαινε στην τουαλέτα να δεις χαρά.







 Αν λοιπόν ξυπνόυσες το πρωί σε αντρικο σώμα τι θα έκανες?
Αρχικά θα επαιζα το πουλι μου με τις πρωινες παντα το ειχα απορία πως ειναι να το κουβαλας πάνω σου,μετα θα καθόμουν στην λεκάνη καμια ώρα να δουν τι ωραια που ειναι να ξυπνάς να κατουριέσαι και να σου λενε "Ειναι ο αδερφος σου"ΠΟΣΕΣ ΩΡΕΣ?τι κανει εκει μεσα τέλος πάντων?Επειτα θα επαιρνα τα φιλαρακια μου για καφέ θα φορουσα με ηδονικη ευχαριστηση ενα t-shirt ενα τζιν τα allstar μου και απειρη κολώνια και δρόμο.-ζωάρα-Φτάνοντας στην καφετερια θα απλωνα τις ποδαρες μου θα τριβα την κοιλια μου λεγοντας ρε μαλακες δε παμε να τσιμπισουμε τιποτα και οοοοολοι θα συμφωνουσαν γιατι οι αντρες φιλοι σου 1) δεν κανουν διαιτα 2) πεινανε ολη μερα 3) δεν εχουν κατι καλυτερο να κανουν και 4) εχει ωραια "μουνακια" που σερβιρουν στο σουλατζιδικο.


Γυρνώντας σπίτι θα ανοιγα το τινγκα στις γκόμενες facebook μου θα εγραφα μια ψευτογλυκαναλατη εξυπναδα και θα μαζευα likes, με ενα πολυ συντομο search στουσ φιλους μου θα επελεγα το βραδυνο μου γεύμα..καφε με την "δεν ειμαι σιγουρος οτι θα κατσει " cinema  με την "δυσκολη αλλα γλυκουλα"(ελπιζω να την μπαλαμουτιασω στην αιθουσα ποτο με το "ξεκωλο-ημαστε φιλοι αλλα θελω να σε πηδηξω" και αμα δεν μου κατσει καμια θα τελειώσω νωρίς να παω σπιτι της "Μαρίας" που παντα εχει χρονο για μενα και τον batman.Και μην ξεχνιόμαστε μόλις τελειώσω θα χτυπήσει το κινητό μου και θα έχει μείνει ο φίλος μου με την μηχανη καπου στο δάσος με κίνδυνο της ζωής του και μια τρομερη αρκουδα με γαμψα νυχια και πρεπει να φυγω σφαίρα να τον σωσω.-ασε γιατι μετα η Μαρια θα ζηταει σχέση και αγκαλιτσες-Μεταφράση του τελευταίου..εχουν μαζευτει οι κολητοι για playstation με 3 κιβώτια μπύρες αδυνατον να λείψω.



     

Αφού τα κανονίσω όλα αυτα βάζω status οτι ειμαι στο γυμναστηριο και πεφτω να κοιμηθω γιατι σπαταλησα πολύ ενεργεια αφου πρώτα παιξω παλι με το πουλι μου.-νομος-




 Βρίσκομαι ήδη στη μεση της ημέρας στο σώμα ενός αντρα.Ξυπνάω απ τον μεσημεριανό μου υπνο κανω την μπαναρα μου ξαναντύνομαι λυτα και απέριτα και πάω για μπιλιάρδο,Μόλις έρθει η ώρα της γκόμενας ρίχνω ενα κατούρημα και φευγω βάζω την κασέτα ποσο ομορφη εισαι ποσο σε σκεφτόμουν-ξινω και λιγο τα αρχιδια μου-εεεε παυση...ΕΓΩ ΕΧΩ ΞΥΣΕΙ ΠΟΤΕ ΤΟΝ ΚΩΛΟ ΜΟΥ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΕ ΑΝΤΡΑ? και αλλος ρατσισμος με δικαιολογια "εχουν κατσει στραβα και με ενοχλει" γκρρρ(!)

 Αφου περάσουν τα 3-4 ραντεβου και δεν μου κάτσει καμία θα περάσω  και απ την Μαρια για ενα γρηγορο γιατι θα σκασει το τζιν μου και έπειτα ο δρομος ανοιξε για μια τέλεια νυχτα....plasma tv playstation 3 σουβλακια με κρεμυδια και τζιτζικι μεχρι θανάτου μπύρες και οι βρωμοπόδαροι στο σαλονι κατι ήξερε ο Hommer(!)ώρα να κλέισω και το κινητό γιατι έμεινα απο μπαταρια μωρέ και δεν ειχα φορτιστη και ξέρεις ήθελα να σου στείλω απο τον κώστα αλλα δεν ειχε καρτα και μετα κρασαρε το λογισμικο μπλα μπλα μπλα ΤΟ ΚΛΕΙΣΕΣ.ΤΟ ΞΕΡΩ.. HELLLOOOO.

Τα ξημερώματα θα γυρίσω σπίτι θα ξαπλωσω στα σεντονια του spong bob θα ανοιξω το κινητο μου να παρω κανα γκομενακι να δω τι φοραει θα τραβηξω και μια τελευταια και θα κοιμηθω σαν πουλακι.AND THATS LIFE.  




     Ουτε νυχια ουτε φρυδια ουτε αποτριχωσεις ουτε σκιστηκε το καλσον ουτε με πονανε οι γοβες ουτε πεταει μια τριχα απ το μαλλι ουτε αναβω θερμοσύφωνο στις 5 για να βγω στις 11.Δυστηχώς όμως έχουμε αντρες φίλους που χαλανε την πιάτσα και ξέρουμε περίπου τι κάνετε οταν δεν σας βλεπουμε και αλήθεια μερικές φορές σαν ζηλεύουμε παρα πολυ.
 

 Ξαναδιαβαζοντας όμως το 24ωρο βαρέθηκα παρα πολυ και απορώ..ΠΩΣ ΖΕΙΤΕ ΕΤΣΙ?νομιζω οτι πρέπει να γίνεται γυναικα για μια ημέρα να δειτε την διαφορα και να καταλαβετε πως σας βλέπουμε γιατι δεν σας εμπιστευόμαστε γατι σας κερατώνουμε ποσο καφροι είστε και πόσο ριγμένες ημαστε εκ φύσεως ασχέτος αν έχετε ενα πλευρο λιγότερο.Ευτυχως που έχουμε και ένα ζευγαρι βυζια να πορευόμαστε να παρουμε και καμια προαγωγη.

Και επειδή δεν μπορώ να κανω όσα ειπα ασ παω να κανω ενα μπάνιο και να φτιαξω τα νυχια μου !!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου